دلنوشته

جملاتی که باعث آرامش

دلنوشته

جملاتی که باعث آرامش

...قــسمـــت...

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ
روزایی که میگذشت وهرچقد بزرگتر میشدم حس میکردم باید همه ی چیزهایی که دوست دارم رو بدست بیارم،توی دوست داشتن خود خواه بودم،حتی به جنس مخالف،یه مدتی گذشت و یکم بزرگتر شدم موقع دانشگاه رفتن شد همین بیرون رفتن ها خیلی چیزها رو بهم یاد داد،یجورایی باعث شد دیدم نسبت به همه چی عوض بشه به خیلی چیزهای جزئی حتی،گذشت بعضی روزها،یه دوست داشتن هایی اتفاق افتادهمش تو فکر این بودم چرا این دوست داشتن به دلم راه پیدا نمیکنه،میدونستم قسمت ینی چی اما اینقد حسش نکرده بودم،وقتی یه چیزی قسمتت نباشه نمیشه،تا اینکه خیلی چیزها گذشت وامسال یه آشنایی خیلی جزئی باعث شد زندگی  من تغییر کنه ،تازه فهمیدم قسمت ینی چی،دل خواستن ینی چی،وحتی خیلی چیزهای دیگر...همین قسمت ودل خواستن باعث شد من تو یه نگاه نمیه گمشده خود را پیدا کنم وبه عقد هم دربیایم 💍وتا آخر عمر روز وروزگارمون یکی بشه،
حرف دلامون یکی بشه،عطر نفسامون یکی بشه،و من به طور یقین میدونم همه ی اینها قسمت بوده وخدا خواسته تا ما برای هم بشیم وبه جرات میتونم بگم تویی که شدی همه کس من دوستت دارم ،
دوستت دارم،دوستت دارم❤️❤️
۱۳۹۷/۰۲/۸بهترین تاریخ ،تاریخ یکی شدنمون👫
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
fatemeh saedi

نظرات  (۴)

پیوندتون مبارک!!!
پاسخ:
خیلی ممنونم❤️
الهی ^_^
پاسخ:
قربونت❤️
عزززززیززززم
مبارکتون باشه ^_^
الهی همیشه برای هم بمونین همینطور عشق طور *:
پاسخ:
خیلی ممنونمم گلم،ان شاالله ❤️
آقا مبارکه، به پای هم پیر بشین...
پاسخ:
خیلی ممنون،مچکرم❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی