دلنوشته

جملاتی که باعث آرامش

دلنوشته

جملاتی که باعث آرامش

گــذشـــته_پشیــمونے

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ
بعضی وقتا ب کارهایی ک انجام دادم فک میکنم وبا موقعیت الان مقایسه میکنم.به این فکر میکنم که چه چیزی باعث شد یه کارهای رو انجام بدم که الان پشیمونم،چرا؟ شاید بخاطر کم سن و سال بودنم بود یجورایی من میگم کم عقلی، شاید... آشنا شدن تو پاییزحس وحال خوبی داره،همین پاییز باعث شد برای جا گرفتن توقلبی،یه کارای بشه ک نمیدونستی بعدا پشیمونی داره!!روزای خوبی گذشت به مرز دوست داشتن رسید، در حـالی که  میخاستی تو یه قلبی جای بگیری که اون قلب جایی برای تو نداشت،سخت شد روزها...سخت بوداون شب ها...تا اینکه اجازه دادم عقل حرف بزنه...تازه فهمیدم کجا بودم،تلاشم برای چی بود،برای کی،دیرشده بود...
شاید تو دوره ی ک این کارا بود به قول دوستام اسمشو گذاشتم شیطونی،همین شیطونی دیدِ منو به خیلیا عوض کرد.حتی نمیدونستم پشیمونی داره.فکرکردن به گذشته قشنگ نیست،
اما برای ساختن یه آینده ی خوب به نظرم خوبه.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
fatemeh saedi

نظرات  (۱)

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۹ chefft.blog.ir 💞💕
حرف دل خیلیاس😔
پاسخ:
اره واقعا😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی